26 Aralık 2008 Cuma

MİZAHHABER, HİLESİ
HURDASIYLA
DAHA YAPILMADAN
SEÇMENİ "KÜTÜK"
YERİNE KOYAN
YEREL SEÇİMLERE
TEPKİ
KAMPANYASINI
BAŞLATTI...

Yazılarınızla, karikatürlerinizle, görüşlerinizle, haberlerinizle mizahhaber@gmail.com adresine ulaşın ve bu tepkiye katılın, ses verin, destek verin... DÜN BAŞLATTIĞIMIZ KAMPANYANIN İŞTE BUGÜNKÜ ÜRÜNLERİ...

AKDAĞ SAYDUT ÇİZİYOR
Akdağ Saydut şu notu da eklemiş karikatürüne: "Seçmeni sadace kütük yerine koymakla yetinmeyip, olmayana ergi metodu ile sudan seçmenler oluşturdular. Bu kadarına 'pes' diyenler kötü adam, 'yes' diyenler de makbul adam oluyor..."


MESUT EKENER ÇİZİYOR

CİHAN DEMİRCİ ÇİZİYOR

URANÜSLÜ KOSİNÜS'Ü DE

SEÇMEN YAZMIŞLAR!

Uranüslü Kosinüs'ün mektubu ve tepkisi de MİZAHHABER'e ulaştı... Bakın Uranüs'ten yolladığı mailde Kosinüs Tanjantoğulları neler diyor: "Abicim bu kadar da olmaz yaaaaaa!.. Pes yani... Ben Uranüs'teki tek canlıyım zaten... Acaba benim bu iskelete benzer halimi görüp de Yüksek Seçim Kurulu ölü filan mı zannetti...Hani bu da ölü, bunu da seçmen olarak yazalım dedi... Sanırım durum bu...Dediğim gibi Uranüs'te zaten benden başka canlı yok... Siz bakmayın İnsanoğlunun palavralarına Mars'ta zaten hayat yok... Ben oraya da gittim. Hayat olmadığını görünce Uranüs'e geri döndüm. Gerçi şu aralar burda da hayat kalmadı, huzur kalmadı... Bunun nedeni sizin ülkeniz... Beni nasıl seçmen yazarsın kardeşim... Hangi sandıkta oy kullanıcam ben... Benim o yum dijital bir kere... Işınla kullanırım oyumu ben... Geçerli olur mu ki?.. Hiç sanmam... Sandıklarınız bile kütük gibi sizin... İçine düşen oy kaybolur be o sandığın... Haybeye kütüklerde hatalar olmuyor...Gördüğüm kadar seçmeniniz de kütükten farksız... Siz yemiyor musunuz kardeşim? Hayat çok mu pahalı orda? Herkes niye donuk donuk bakıyor sizin ülkede? Geçen gün okudum seçmen listesiyle ilgilenen seçmen sayısı yüzde 30'u bile bulmuyormuş... Uranüs'ün tek sakini olarak ben niye oy kullanayım ki böyle dandik bir ortamda... Hayır merak ediyorum... Benim ölüye benzer ne halim var da, beni seçmen yaptınız kardeşim... Üstelik benden size hayır gelmez... BEN DE HİÇ AKP'YE OY VERECEK GÖZ VAR MI HAAAA VAR MIIIII?.. Ulan ışın düzenimi de bozdunuz, şimdi bir kaç dijital sinyal gönderip yok edicem şu ülkenizi, dünya da kurtulacak ben de haaaa!.." (D.M.)

-------------------------------------------------------------------------

BİROL ÇÜN ÇİZİYOR

MEDYAKUP YAZIYOR...

AKP DİKTATÖRLÜĞÜ!

Dünya üzerinde böyle abuk bir seçime giden bir ülke daha var mıdır diye biraz araştırdım ama bulamadım... Aslında seçim filan da hikaye...AKP artık öyle bir parti haline geldi ki, ülkenin şimdi de doktorluğuna soyunan başbakanının diktatörlüğünü ilan etmesine ramak kaldı... Durumumuz Muz Cumhuriyetlerinden farksız... Onların gene muzu var, bizim canım yerli muzumuzu da yok etti bunlar, ülkede yerli muz bile yok... Vaziyet o kadar yobazlaştı ki "Eyi muz" bile kalmadı ortada... Aaaah ah!.. Benim yetişemediğim 70'li yıllar ne güzel yıllarmış...O vakitler en azından civciv çıkarmış, kuş çıkarmış...Şimdi RTE'den başka kuş tanımayan bir ülkeye kaldık... Seçmen desen zaten ruh gibi... Hani ölüden farksız... Zaten adamlar da haybeye ölüleri seçmen yazmıyorlar...Bu ülkede ölüyle canlı arasında bir fark görebiliyor musunuz ki, çıkıp ölü seçmenlere kızıyorsunuz????

Hatta bazı ölüler canlılardan daha değerlidir bu ülkede..Örneğin Aziz Nesin usta... Onun ölüsünü, bu ülkedeki pek çok canlı geçinen "AYDIN" bozuntusuna tercih ederim ben... Halk desen ölü, muhalefet desen ölü, ülkede adam gibi aydın filan da pek kalmadı, eh bundan uygun bir diktatörlük ortamı olur mu?..

Hele hele ülkede öylesine evlere şenlik bir Anayasa Mahkemesi başkanı var ki, sanki hükümet sözcüsü...Cemil Çiçek uyuyo mu?.. Hangisi hükümet sözcüsü anlamış değilim... Adam kendi kendine çıkıp birtakım kararlrdan bahsediyor...Mahkemenin diğer üyelerinin haberi bile yok...Yani ülkede yargı, hukuk filan da bırakmadılar... Son kalan düzgün organ Danıştay'ı yakında tamamen kaldırır bunlar...

O yüzden 2008'in şu kalan son günlerini iyi değerlendirin diyorum bendeniz... Yapmak istediklerinizi şu kalan bir kaç günde yapmaya çalışın...2009'da psikolojimiz daha da bozulacak... Birileri birilerini daha fazla öldürecek... Ülkenin tek "HAKİMİ" olan başbakan da en haki sesiyle çıkıp, "Durun ben bu ülkenin doktoruyum, ölmeden kimseye kefen yok" diyecek... Aaaah be kardeşim, şu Başbakan da biraz teğet geçip gitse ya hayatımızı... Tabii krizler gibi değil... Direkt teğet...:))

YAKUP YAZICI