25 Şubat 2009 Çarşamba

RAŞİT YAKALI'DAN
MİZAHHABER'E
MEKTUP VAR...

Karikatürist Raşit Yakalı, MİZAHHABER'i mutlu eden bir mektup iletti bize... Onun satırlarından anladık ki, bu yıl Türkiye Gazeteciler Cemiyeti Ödüllerinde "KARİKATÜR" dalı ödülünü kazanan Sefer Selvi'nin Evrensel'de yayınlanan karikatürleri, MİZAHHABER sayesinde fark edilmiş ve bu ödülün yılların emekçi çizeri Selvi'ye verilmesinde bizim de küçük bir katkımız olmuş...MİZAHHABER'in en iyi takipçilerinden biri olan sevgili Raşit Yakalı'ya teşekkür ediyor, MİZAHHABER adına; Cihan Demirci'ye yolladığı mektubu yayınlıyoruz...

"Sevgili Cihan Demirci kardeşim;
Biraz önce beni Gazeteciler Cemiyetinden arkadaşlarım arayıp, bu yıl karikatür dalında birinci olan Sefer Selvi’nin karikatürünün bir kere de benim ağzımdan yorumlanmasını istediler. Ben yorumumu yaptım. Sonra da bir seçici kurul üyesi olarak bu karikatürü nerede görüp de önerdiğimi sordular. “Ben bütün bir yıl bütün gazeteleri alıp takip edemiyorum çoğu zaman da Cihan Demirci’ni yönettiği http://mizahhaber.blogspot.com sitesinde her gün basından seçmeler köşesini takip ediyorum. Sefer Selvi kardeşimin karikatürünü de orada görmüş, beğenmiş, size önermiştim.” dedim... Hal böyle olunca sizin karikatür sanatına yaptığınız katkı ortaya çıkıyor. Gördüğünüz gibi emekleriniz boşa gitmedi ve Sefer Selvi arkadaşımızın başarısında sizin de büyük payınız oldu. Ben bir karikatürist olarak sizi kutluyor, katkılarınızın devamını diliyorum.

Biliyorsun bu gün T.S.Y.D de yarışma sonuçlarını açıkladı ve bu yıl da geçen yıl olduğu gibi karikatür dalında ödül yoktu. Bu durum da beni çok üzdü./ Yıllardır vardı da iki yıldır niye yok ?/ Spor karikatürü mü çizilmiyor, yoksa sunulamıyorlar mı?

El birliği ile karikatür sanatına artı değerler kazandırmaya devam edelim. Hatta bizler de önerilerde bulunalım.. Tekrar teşekkür ediyorum. Seferin başarısını birlikte kutlayalım. Çalıştığı gazetede Seferle ilgili bir haber galiba çıkmadı, ya da ben göremedim. Sen gördün mü acaba ? Selamlar...

Raşit Yakalı

(Yukardaki fotoğrafta Raşit Yakalı ve Cihan Demirci 1 Nisan 2006 tarihinde, Kadıköy İskele Meydanında düzenlenen Mizah Şenliğinde görülüyorlar...)