19 Ekim 2009 Pazartesi

METİN AKBULUT
YAZIYOR...

ALIN VERİN, AÇILIN…

Alın, verin, açılıma destek verin…

Irak bombalanır, insanlar ölür, nüfus azalır, kişi başına düşen gelir artar, demokrasi gelir.

Ilımlı insanlar en az 3 çocuk yaparlar, 3 çocuk yapınca aç kalırlar, aç kalan insan, bir kilo pirince oyunu satar, Ilımlı İslam gelir, tarikata girerler, tarikatlar onlara iş bulur, tarikata girenler alkol almazlar, sağlıklı olurlar. Herkes futbol, yarışma programları seyrederek uyutulur, uykusunu almış insan mutlu olur.

Tarikata girmeyen insanlar, aç kalır, içeri atılırlar. Bazı dönekler doğru yolu bulup, tarikata girerler, medyada boy gösterip, bol para kazanırlar, ılımlı tarikatçılar, döneklerin programlarına reklam verirler, bu dönek solcular “ılımlı”lık durumundan cennete giderler, cehennemin maliyeti azalır.

Alın, içeri tıkın, gözaltında can verin…

Water world’den süper emekli Kevin Costner, Water world açılımı istedi, Atlantis açılımı da isteyerek, “‘Atlantis’i tanıyın, benim hayallerimdeki açılım, sular altında kaldı, siz beni destekleyin, ben de sizdeki açılımı destekleyeyim, daha önce THY de çalışmıştım, referans verebilirim” dedi.

Alice harikalar diyarından da bi demokratik yazlık ev açılımı verseniz fena olmaz…Gözünüzü toprak doyursun, bizim Water world’de bi avuç toprak vardı da, biz mi görmedik?...

Kevin; ‘sizin ülkenizde sel felaketi çok oluyo, tam sel olduğunda Waterworld 2’yi ülkenizde çevireyim, masrafsız olur, film için bi yer buldum, boğazda ‘deniz feneri’ de görmüyo, çok güzel’ dedi.

Kevin, ülkemizde ezan sesini duyunca, “ben bunu water world’de de duymuştum, ben de Müslüman olmaya karar verdim” dedi… Kevin, kendisi gibi ayda ezan sesi duyan N. Amstrong’la, Water Moon açılımı filmini çekebilmek için, ayda yağmur duasına çıktı, yağmur yağmayınca sinirlendi.

Kevin, geçen ay, Farmville’de ‘düşler tarlası 2’ filmini çevirmek istemiş, çiftliğin kapatılıp, istimlak edilmiş olduğunu görünce vazgeçmişti.

Kevin, görev verilirse N.Amstrong’la aya gidip, orayı bombalayacağını söyledi

Ay, demokrasi gibi “sudan sebeplerden dolayı”, üç aylar boyunca bombalandı. Ayda neden oksijen-su yok, oksijen - su açılımı istiyoruz, bütün elementler istediğiyle tepkimeye girebilmeli, ayrıca aydaki toz bulutunu, yel değirmenlerine benzettiğimiz için özür dileriz.

Kevin, Water World – Türkiye dostluk maçı ayarladığını, maçın ayda, tarafsız sahada oynanacağını, gelirinin Waterworld’zedelere verileceğini açıkladı.

Kevin, milliyetçilerin “açılıma destek mi veriyorsunuz?”, sorusuna, “ben de milliyetçiyim, kurtları çok severim, hatta kurtlarla dans etmişliğim var, bana fırsat verilse, kurt açılımını destekleyebilirim, ayrıca her üniversite mezunu iş bulamaz demedim, adam olamaz” diyerek yanlış anlaşıldığını yineledi, domuz gribi aşısının ilk olarak Türkiye’de kullanılmasının devrim olduğunu, aşı sayesinde Türkiye’nin AB’ye hemen girebileceğini söyledi.

Biz, açılım yapmak istiyoruz, ne açılımı? Onu bilmiyoruz, emir büyük yerden… Ya ne olacak, çok açılmam, boyu geçmem… Alın verin yok pardon öğle değil…ne yapıp, ne edin, açılıma destek verin
Açılım yaparken göz çıkarma…

METİN AKBULUT