26 Kasım 2009 Perşembe

ÖĞRETMENLER
GÜNÜNDE
ÇELİKTEPE HALK
KÜTÜPHANESİNDE
KARİKATÜR DOLU
BİR GÜN...
24 Kasım Öğretmenler Günü, Kağıthane ilçesine bağlı Çeliktepe'de bulunan Mehmet Akif Ersoy Halk Kütüphanesinde İzmir Saat Kulesi Karikatürcüler Grubunun düzenlediği "Eğitim Karikatürleri" sergisinin açılışı ve Cihan Demirci'nin katıldığı "Eğitim ve Karikatür" konulu söyleşi ve imza günüyle kutlandı...
Kağıthane belediye başkanı, Kağıthane kaymakamı ve konuk yazar-çizer Cihan Demirci, karikatür sergisinin açılışını yaparken...


24 Kasım Öğretmenler Günü, Çeliktepe Mehmet Akif Ersoy Kütüphanesi karikatürle dolu bir gün yaşadı. Kütüphanenin genç müdürü Ahmet Altay'ın Tudem Yayınlarından Aydın İleri'nin organizasyonuyla gerçekleştirdiği bu karikatür dolu günde kütüphane salonunda 3 ayrı etkinlik vardı. İlki kütüphanenin çok amaçlı salonunda açılan, İzmir Saat Kulesi Karikatürcüler Grubunun düzenlediği "Eğitim Karikatürleri Sergisi" idi. Bu serginin açılışının ardından bu sergiye de bir karikatürüyle katılan mizah yazarı ve karikatürist Cihan Demirci, salonu dolduran Çeliktepeli öğrenci ve öğretmenlere "Eğitim ve Karikatür" konulu bir söyleşi gerçekleştirdi ve bu söyleşinin ardından başta yeni çıkan çocuk kitabı: "Sinirnaz'ın Sözlüğü" olmak üzere, diğer çocuk kitaplarını imzaladı... (Fotoğraflar: Aydın İleri-TUDEM)

Çeliktepeliler karikatür sergisini gezerken...

Cihan Demirci "Eğitim ve Karikatür" başlıklı söyleşisi sırasında...

Söyleşiyi Çeliktepeli öğrencilerin-öğretmenlerin yanısıra, Kağıthane kaymakamı, Kağıthane belediye başkanı, ilçe halk eğitim merkezi müdürü, Çeliktepe muhtarı da izlediler.