28 Aralık 2009 Pazartesi

TÜYÜ BİTMEMİŞ
YETİM İLK KEZ
MİZAHHABER'E
KONUŞTU!
Özellikle politikacıların adını sık sık andığı "Tüyü Bitmemiş Yetim" sonunda MİZAHHABER'e ulaşarak bir açıklama yaptı...
MİZAHHABER'i arayan ağlamaklı sesli bir çocuk "Tüyü bitmemiş yetim" olduğunu söylüyor ve bir açıklama yapmak istediğini beliritip devam ediyor:
"Abicim, artık dayanamıyorum yaaaa... O yüzden en ciddi blogu arayıp bir açıklama yapmak istedim...Yıllardır duyuyorum sürekli olarak özellikle de politikacılar çıkıp 'Tüyü bitmemiş yetimin hakkını kimseye yedirtmeyiz!' diyorlar... Ama bakıyorum bizim hakkı yiyen yiyene beee!... Bu kadar olmaz artık!... Kim çıkıp da 'Tüyü bitmemiş yetimin hakkkını kimseye yedirtmeyiz' diyorsa anlayın ki o hakkı sadece 'KENDİSİ YEMEK İSTİYOR'... Çünkü hakkımızı yiyen yiyene... Kardeşim hem yiyorsun bari çıkıp da başkalarına laf etme di mi ama? Ama nerdeeeeeeeee?.. Hakkımızı çatır çatır yiyorlar, sonra da çıkıp tüyü bitmemiş yetimin hakkı diyorlar. O hak benimse sana ne kardeşim? Benim hakkımla bu kadar niye uğraşıyorsun? Belli ki gözün doymuyor, benim hakkıma bile el uzatıyorsun... Oooof ooooof!!!! Hem ayrıca neden tüyü bitmemiş diyorsun, yetim olabilirim ama az da olsa tüyüm var, tüysüz değilim... Tüyü bitmemiş diye diye ocağımıza tüy diktiniz be kardeşim... Yazıklar olsun yetimin hakkını ağzına dolayan tüm politikacılara... Zaten yetimiz şurda, hakkımızla oynamayın bari.... Topa girer gibi hakkımıza girmeyin!.. Diyeceklerim bunlar, ha sahi hakkımızı yiyen yüzsüzlerin yeni yılı da kutlu mutlu olmasın tamam mı abiiii, onlardan zaten yeterince yıldık, yeter artık yaaaa, yeteeeeeeeer!!!!!..."
MİZAHHABER-Cihan Demirci