10 Şubat 2010 Çarşamba

METİN AKBULUT
YAZIYOR...

TARAF


- Nerdesin, ne taraftasın?

Deniz Fenerini geç, Cumhuriyet Caddesinden sola dön, Atatürk Bulvarından ilerle…

-Yok ben öyle anlamam ben sana anlatayım, sen gel.

AB’yi arkana al, demokrasi tramvayına bin, birinci değil, ikinci sivil toplum tarikatlarında in, Mc Donalds’ı geç, ikinci Cumhuriyet Parkından sağa dön.

Deniz Feneri tarafından gidilmiyor mu? Oradan sola dönsem?

- Yav… orayı tam bilmiyorum, “bizim çocuklar” o taraftan gitmeyin diyorlar, bu taraflarda sola dönüş yok, bizim o taraflarda bezimiz yok. Biz beynimizin sağ tarafını kullanıyoruz.

Beynin sağ tarafını kullananlar deniz fenerini, tekel işçilerini, tele kulağı duymuyor herhalde…

-Yok, ben uzaklardayım gelemem.

Yine duymadın… Benimle teğet mi geçiyorsun, nerdesin Soros körfezi taraflarında mısın? Gemicikte her tarikattan bir çift olması gerekirken döneklerden koymamışlar, çiftini bul, seni de getirsinler.

- Yeşil başlı gövel ördek, başı yeşil diye gemiciğe alınmamış, orası kamusal alana mı giriyo çok üzüldü ağladı… Benim “okyanus uçamaz raporum” var, denizleri yaracak gücüm de yok, gelmem zor gibi…

Bi süre kaf dağında yaşadıktan sonra, memeleriyle ünlü yöremiz silikon vadisinde memelerin zirve noktasında yaşamağa başladım. Geçen gün sizin taraflardan bi arkadaşı, rus salatası yerken gördük, hemen beynini pardon, midesini yıkadık, sonra mc donalds a götürdük, bi de üstüne Türk- İslam sentezi tadında zemzem kımız içirdik. Şunu söyleyeyim benim tele kulakla işim olmaz, benim işim memelerle… tele-kulak memesi falan deseydin ilgimi çekebilirdi. Torunum olursa adını Memecan veya Memecanan koyacağım.


Sen şimdi batıdasın değil mi?

- Hep batıya giderek doğuya, yani bana ulaşabilirsin, taraflarım değişebilir, bugün batı olur, yarın doğu olur. Demokratik ülkelerde doğu batı diye ayrım yapılmaz, isteyen doğu’ya batı, batıya doğu der…

Ayrıca demokratik ülkelerde çanak sorular sorulur, gaz zammı hakkında bi şey düşünmek zorunda değilim, zaten tam gün yasası çıktı 15 günde bi komplo senaryosu yazmam gerekiyor

gaza getirmeyin beni “gazcı kardeşler”…

Ne senaryosu yazman istendi…?

- Silikon vadisindeki memelerin üzerindeki 20.000 fersah’a kartopuyla saldırı planı…

Bizim taraftakiler bile senaryomu biraz komik buldular, düzeltmeye çalışıyorum

Arkadaşınızın kocası J.Bond’un sınıf arkadaşıymış bu doğru mu?

- Eskiden birlikte çalışmışlar, James’in bi tarafı uzadı, artık görüşmüyorlar. James, kozmik oda zannedip, kadıncağızın odasına dalmış, bizim yabancı damat da kızmış Bond’a… Son Bond, bizim yabancı damat olacak, senaryoyu da bizim taraf yazdı. Bond kızı da türbanlı olacak. O da eş durumundan bizim tarafta anlayacağınız…

Tekel işcileri, telefon dinlemeleri hakkında hiç bi şey yazmıyorsun?

- Tek – el… Demokratik değil, neden çift el değil… Sol el mi? Neden öbür teki, yani sağ teki yok, yoksa sağ el kesildi mi? Kesintinin taraflarımıza iade edilmesi istiyoruz. Elin çiftini getirin gemicikte yeriniz hazır. Telefon dinlemeleri demokrasinin gereğidir, kaç yıldır dinlemediniz bu halkı biz dinliyoruz.


METİN AKBULUT