13 Nisan 2011 Çarşamba

CİHAN DEMİRCİ İLK KARİKATÜR ALBÜMÜ "GEREKSİZ TARAMALARDAN KAÇINAMADIM"I 16 NİSAN'DA KADIKÖY'DE İLK KEZ İMZALIYOR...

Cihan Demirci, 16 Nisan Cumartesi günü, Kadıköy'de bulunan Öteki Kültür Merkezinde, saat:14.00-17.00 arasında Nisan ayı başında yayımlanan ilk karikatür albümü "Gereksiz Taramalardan Kaçınamadım"ı ve diğer kitaplarını imzalayacak, imza sonrasında bir mizah söyleşisi gerçekleştirecek.


33 yıldır Türk mizahına hem karikatürcü hem de mizah yazarı olarak yoğun emekler veren mizah ustası Cihan Demirci, Nisan ayı başında yayımlanan 39. kitabı "Gereksiz Taramalardan Kaçınamadım" da ilk kez bir "karikatür albümü" ile çıktı okurun karşısına... Son yıllarda mizah yazarlığı öne çıkmış gibi gözüksede o, ilk gözağrısı karikatürü hiç terk etmedi. İlk karikatürü 1978 yılında yayımlanan, Oğuz Aral'ın öğrencilerinden olan Cihan Demirci, karikatürcülüğünün 33. yılında, 33 yıldan özenle seçilmiş 140 karikatürün yer aldığı "Gereksiz Taramalardan Kaçınamadım" adlı kitabını kendisi için: "Ustası olsam da onun hayranlarından biriyim" diyen ustası Oğuz Aral'ın anısına adıyor.

Bugüne dek dilimize, argomuza başta "Geyik Muhabbeti" olmak üzere pek çok sözcük, deyim. terim kazandıran, 80'li yılların başlarından başlayarak mizah yazınımızda yeni bir türün ilk örneklerini veren birkaç mizahçıdan biri olan, son 15 yılda 800'ü aşkın kültürel-sanatsal etkinliğe katılan, mizah ve karikatür tarihimiz üzerine araştırmaları bulunan Cihan Demirci halen Cumhuriyet gazetesinin "Cumertesi" mizah sayfasında çizer-yazarlığına devam ediyor. Pia Yayınlarından çıkan 168 sayfalık kitapta Cihan Demirci'nin keskin gözlem gücüne dayalı, ince bir mizah anlayışı ile örülmüş, güncellik kaygısından uzakta duran, hayatın içinden karikatürler yer alıyor.

ÖTEKİ KÜLTÜR MERKEZİ

Halitağa Caddesi Kıvanç Sok. No:5 Kadıköy

Say Yayınları kuruluşu olan Pia Yayınlarından çıkan kitabın

online satış adresi: www.saykitap.com


PİA YAYINLARI

Ankara Cad. 22/12 TR-34110 Sirkeci-İstanbul

Tel: 0212-512 21 58 faks: 0212-512 50 80



Dağıtım: SAY DAĞITIM LTD. ŞTİ.

Ankara Cad. 22/4 TR-34110 Sirkeci-İstanbul
Tel: 0212-528 17 54 dagitim@saykitap.com