23 Ağustos 2007 Perşembe

ŞEVKET YALAZ
GERİ ADIM ATMIYOR...

Mordoğan Karikatür Yarışmasında aldığı birincilik ödülünü, ödül almış başka bir karikatürle olan benzerliği yüzünden iade edeceğini açıklayan Şevket Yalaz, MİZAHHABER'e yolladığı mektupta, seçici kurulun aldığı son karara rağmen geri adım atmayacağını açıkladı...


İŞTE ŞEVKET YALAZ'IN MEKTUBU...

Sevgili dostlar..

Musa arkadaşımın bana olan güvenini yazdığı, sitenizdeki mailine yanıt verme gereği duydum. Bu konu sanırım gereğinden fazla uzatıldı. Ben Musa arkadasımın karikatürüm için "KOPYA" dediğini zaten söylemedim. Sadece kendisine de attığım bir maille, yazısının benim icin bir uyarı niteliği taşıdığını belirtip, konuyla ilgileneceğimi, karikatürü bulup (..sözü edillen ve Sinop'ta ikinci olan) inceleyeceğimi ve gerekeni yapacağımı söyleyip teşekkür ettim. Kimseyi sorgulamadım, yapmam gerekenin bu olduğuna karar verip ödülü çektim. Musa arkadaşımın duyguları için teşekkür ederim. Ayrıca seçici kurulun gösterdiği hassasiyet ve aldığı karar da beni çok mutlu etti. Onlara çok teşekkür ederim, tabi size de..

Son söz olarak, hiç bir zaman geriye adım atmamanın gerekliğini savundum, hep ileriyi ve iyiyi gözler oldum. Ödül iadesinden dönüşüm olamaz. Mordoğan belediyesine beni anlayışla karşıladıkları için tesekkürlerimi sunarım. Saygılar, sevgiler...

Şevket Yalaz
23/8/2007