23 Eylül 2008 Salı

MUSA GÜMÜŞ'ÜN
KARİKATÜRÜ
YOZGAT
YERKÖY'DE
OKUL
DUVARINDA...

Karikatürümüzün üretken ve bol ödüllü kalemi Musa Gümüş, yaşadığı bir güzelliği MİZAHHABER'le paylaşmış... Musa'nın Ankara'da geçen hafta sonu açtığı sergiden bir karikatürü artık Yozgat Yerköy'de bir okulun duvarını süslüyor...

Musa Gümüş ödüllere, başarılara doymayan bir karikatür ustası... Çiziyor, üretiyor, ödül üzerine ödül alıyor, yıllardır karikatür dersi veriyor... Musa Gümüş geçen hafta sonu Ankara'da Nezih Danyal Karikatür Vakfı Galerisinde bir karikatür sergisi açmıştı. Bakın MİZAHHABER'e ilettiği satırlarda neler diyor:

" Ankara'daki sergimin afişinde yer alan küresel ısınma ile ilgili karikatürüm, Yozgat Yerköy 80.Yıl İlköğretim Okulu öğrencileri tarafından okullarının duvarına çizilmiş. Öğretmenleri Sevgi Döğüncü,bu konu ile ilgili gönderdiği mailde şunları yazıyor:

"Hocam, hatırlarsanız geçen hafta Ankara'daki serginizde sizinle tanışmış ve eserinizi okulumuz duvarına öğrenciler ile birlikte yaptığımızdan bahsetmiştim. Ekteki fotoğraflar sizden alıntı olduğunu belirtir şekilde okulumuz duvarına işlenmiş halini göstermektedir. Hoşgörünüze öğrencilerim ve kendim adına teşekkür ederim. Saygılarımla... Sevgi Döğüncü-Yozgat Yerköy 80.Yıl İlköğretim Okulu Öğretmeni"

Sevgili Musa "Benim açımdan güzel bir olay. Mizahhaber'le paylaşmak istedim." diyor mektubunda... Gerçekten bir karikatürcü için en güzel anlardan biri bu. Çizdiğiniz karikatürün kağıttan öteye geçip bir okulun duvarında yaşamaya başlaması. Kutluyoruz sevgili Musa, keşke senin kadar üretken karikatürcülerimizin sayısı daha fazla olsa...